132014

Maart

Het is weer maart! Nieuwsgierig naar wat deze maand zo speciaal maakt? Lees dan zeker verder!
Irina Pires


- Ten eerste kan ik er natuurlijk niet omheen dat het Carnaval is in maart! Dat komt niet zo vaak voor! Van zondag 2 maart tot dinsdag 4 maart barst het feest los. En hoewel ik er zelf echt totaal niets aan vind, kan ik me wel voorstellen waarom mensen het leuk vinden.
- Natuurlijk komen er ook weer een paar films uit in maart. En aan het begin van het jaar schreef ik een artikel over films die dit jaar uitkomen en waar ik naar uitkijk. En voor maart zijn dit: The Grand Budapest Hotel, Divergent, The Single Moms Club.
- Ook is deze maand de laatste awardshow van het awardseizoen. En dan zijn het ook wel een van de belangrijkste, namelijk de Oscars! En ik ben van plan om ze dit keer een keer te kijken, want ik heb het nog nooit gezien maar ben wel ontzettend nieuwsgierig! Zet het maar vast in je agenda want op 2 maart zijn ze! Ik moet alleen nog even zoeken waar ik ze in live in Nederland kan meekijken, hmm...
- En dan het allerleukste van maart, namelijk het begin van de lente (20 maart). Waarom ik dat zo leuk vind? Omdat lente mijn favoriete seizoen is!! Ik hoop echt dat het prachtig weer is en de vogeltjes fluiten en alles! Ja, ik kan niet wachten tot de lente!!!

Zoals je ziet is er niet superveel deze maand, maar wat er deze maand is is zeker de moeite waard. En daarbij je kan de maand zelf zo speciaal mogelijk maken als je zelf wilt!

Wat staat er voor jou op de planning in maart?
Love,
Me
Bron: We Heart It

No comments:

Post a Comment